کارگری

افتتاح یک شعبه تامین اجتماعی در اردبیل

افتتاح یک شعبه تامین اجتماعی در اردبیل

شعبه جدید تأمین‌ اجتماعی اردبیل طی مراسمی با حضور استاندار اردبیل، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل، نمایندگان مردم اردبیل، نمین و سرعین در مجلس و معاون امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش کا 118، در اجرای مصوبات سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به اردبیل، شعبه جدید تأمین‌ اجتماعی اردبیل طی مراسمی با حضور استاندار اردبیل، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل، نمایندگان مردم اردبیل، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین‌اجتماعی افتتاح و به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد. 

سیدحامد عاملی (استاندار اردبیل) در مراسم افتتاح این شعبه، شعب و مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی را از بهترین مراکز خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و از پیگیری برای ایجاد درمانگاه دوم تأمین‌اجتماعی در شهرستان اردبیل طی ماه‌های آتی خبر داد. 

همچنین سرهنگ حبیب‌زاده (فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردبیل) نیز در این مراسم، با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات متوازن در مناطق مختلف شهر اردبیل گفت: راه‌اندازی این شعبه تأمین‌ اجتماعی در این منطقه از شهر اردبیل، مطالبه اساسی ساکنان این منطقه کمتر برخودار بود. 

براساس این گزارش علی نیکزاد، سید کاظم موسوی و صدیف بدری نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز با حضور در مراسم افتتاحیه شعبه تأمین اجتماعی سردار سلیمانی و قدردانی از رویکرد سازمان تأمین اجتماعی در توسعه مراکز خدمت‌رسانی در مناطق کمتر برخوردار، ضمن یادآوری مجاهدت‌های شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خدمت به مردم را وظیفه اصلی مسئولان دانستند. 

براساس این گزارش، احمد اسفندیاری (معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین‌ اجتماعی) نیز در حاشیه مراسم افتتاحیه این شعبه جدید گفت: استان اردبیل یکی از استان‌های کم‌برخوردار در حوزه‌های مرتبط با بیمه است و لازم بود که بیشتر به آن توجه شود. 

وی افزود: در جریان سفر استانی چندی پیش مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی و معاونان این سازمان به استان اردبیل، بعد از اینکه مسائل و مشکلات مختلف استان مورد بررسی قرار گرفت، ۴۸ مصوبه در حوزه بیمه، درمان و مسائل اقتصادی در استان اردبیل به تصویب رسید که به دنبال اجرای این مصوبات هستیم و به‌زودی مردم استان شاهد تحول در حوزه‌های مختلف مرتبط با تأمین‌ اجتماعی اعم از بیمه، درمان و سرمایه‌گذاری اقتصادی خواهند بود. 

افشین شیرزاد دولق (مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان اردبیل) نیز در باره ویژگی‌ها و ظرفیت‌های شعبه جدید تأمین اجتماعی اردبیل گفت: این شعبه دومین شعبه تیپ ممتاز تاریخ استان است که حدود ۲۰ هزار بیمه‌شده و ۱۰ هزار مستمری‌بگیر و ۵ هزار کارفرما تحت پوشش این شعبه هستند و انواع خدمات بیمه‌ای را از این شعبه دریافت خواهند کرد. 

وی با اشاره به اینکه افتتاح این شعبه از اتلاف وقت شهروندان جلوگیری کرده و باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد، افزود: در اختصاص سهمیه‌های جدید کارگران ساختمانی و بیمه قالیبافان نیز خدمات جدیدی به افراد تحت پوشش این شعبه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا