فرهنگ و هنر

امام جمعه اهواز:همدلی بین حوزه‌های علمیه و علما ظرفیت معنوی خوزستان است

به گزارش کا 118، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، روز پنجشنبه در دیدار جمعی از علما و شخصیت‌های حوزوی استان با آیت اله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه از برکات انقلاب اسلامی است که حوزه های علمیه در تراز هستند، ادامه داد: در خصوص مسایل استان برخی مربوط به خلاء های موجود در حوزه تراز است.

وی گفت: درخصوص فعالیت روحانیان و اساتید حوزه علمیه نیاز است که توجه ویژه ای به آنها شود. ظرفیتی که در خوزستان و تعداد مدارس و طلاب وجود دارد باید توجه ای ویژه ای برای اساتید باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر اینکه روحانیان مستقر، طرح هجرت، مدارس امین باید مورد توجه قرار بگیرند، ادامه داد: در این زمینه نیاز است که شاهد افزایش سهمیه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه باید نسبت به مباحث دور دست در حوزه های علمیه توجه ویژه ای شود، گفت: در زمینه حوزه علمیه خواهران نیز عنایت ویژه ای می طلبد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه سالیان متمادی حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور زحمت کشیدند، افزود: امروز پرچم به دست مدیر توانمند دیگری داده شد که پر توان، پر تلاش و جوان تر است.

در این آیین با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام سیدمحمدعلی بلادیان به عنوان رییس حوزه‌های علمیه خوزستان معرف و از حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور رییس پیشین این حوزه در هشت سال گذشته تجلیل شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا