کارگری

بابایی کارنامی رییس هیات تحقیق و تفحض از شستا شد

بابایی کارنامی رییس هیات تحقیق و تفحض از شستا شد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از برگزاری انتخابات هیات رییسه هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا و انتخاب بابایی کارنامی به عنوان رییس این هیات خبر داد.

به گزارش کا 118، حسن لطفی در تشریح دستورکار امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست ادامه بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستورکار قرار داشت و در نهایت ماده واحده آن به رای گذاشته شده و با اکثریت آراء به تصویب رسید و بررسی تبصره‌های این طرح نیز به جلسه آتی کمیسیون موکول شد.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتخاب اعضای هیات رییسه هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های شستا از دیگر موضوعاتی بود که در دستورکار این نشست قرار داشت و به دنبال برگزاری این انتخابات علی بابایی کارنامی به عنوان رییس، علی زنجانی حسنلوئی به عنوان نایب رییس اول، محمد کعب عمیر به عنوان نایب رییس دوم و فاطمه قاسمپور به عنوان دبیر این هیات انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در ادامه این نشست چالش‌های موجود در حوزه اجتماعی و مشکلات معیشتی به ویژه پیرامون وضعیت اقشار آسیب‌پذیر جامعه به منظور ارائه گزارش در جلسه رییس جمهور و رییس مجلس شورای اسلامی با روسای کمیسیون‌ها احصاء شد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا