فرهنگ و هنر

بررسی رفتارهای فرهنگی جام جهانی در «ورزشگاه»/ مجری اجتماعی جایگزین علی انصاریان می‌شود

پژمان ماندگاری، تهیه کننده برنامه ورزشگاه که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، ضمن اعلام این خبر در گفت‌ وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون کا 118توضیح داد: ساختار برنامه‌ای که برای جام جهانی در نظر گرفته‌ایم اجتماعی ورزشی است. شبکه سه و ورزش همه فوتبال ها را پخش می کنند و شبکه‌های اختصاصی فوتبال هستند. در برنامه ورزشگاه شبکه پنج صرفا به فوتبال نمی‌پردازیم و مسائل فرهنگی و اجتماعی جام جهانی و حتی معماری ورزشگاه‌ها را بررسی می‌کنیم. در جام جهانی گذشته رفتارهای فرهنگی بازیکنان و مربیان در نشست خبری و قبل و بعد از بازی را آنالیز (بررسی) کردیم که در این دوره هم همین موضوع را دنبال خواهیم کرد. رفتار مربی و بازیکن در فوتبال حرفه‌ای دنیا با خبرنگار و هوادار احترام‌آمیز است. این رفتار را ما با فوتبال کشور خودمان مقایسه کرده‌ایم.

شاید شبانه شویم

وی با بیان این که احتمال دارد برنامه در ایام جام جهانی به صورت شبانه پخش شود گفت: ما پیش بینی پخش برنامه برای هر شب را کرده‌ایم. یک سری معذوریت داریم که اگر برطرف بشود برنامه شبانه اتفاق می‌افتد. در غیر این صورت علاوه بر برنامه هفتگی قبل از سه بازی ایران سه ویژه‌برنامه و جلسات متعددی خواهیم داشت و آخر هفته مشخص می‌شود که برنامه شبانه خواهیم داشت یا خیر.  

بررسی رفتارهای فرهنگی جام جهانی در «ورزشگاه»/ مجری اجتماعی جایگزین علی انصاریان می‌شود

افشین عبداللهیان عازم قطر می‌شود

این تهیه کننده افزود: صد در صد یک گروه اعزامی به جام جهانی داریم که چهار نفر هستند. افشین عبداللهیان به عنوان مجری و گزارشگر در قطر حضور دارد و با برنامه ما ارتباط زنده خواهد داشت.

ماندگاری با اشاره به پرونده محور بودن برنامه ورزشگاه توضیح داد: هر هفته یک سوژه را در اتاق فکر سوژه یابی می‌کنیم و آیتم‌ها، مهمان‌ها و ارتباط تلفنی مان حول محور یک پرونده جلو می‌رود. هشتاد درصد برنامه بر اساس پرونده است و بیست درصد دیگر اتفاقات مهم طول هفته مثل مسابقات جهانی و افتخارآمیزی ورزشکاران که باید به آن بپردازیم.

وی افزود: مجری برنامه حافظ کاظم زاده است و یک مجری اجتماعی هم قرار است اضافه شود. همان طور که می‌دانید در جام ملت‌های  ۲۰۱۹ امارات زنده‌یاد علی انصاریان به عنوان مجری در برنامه حضور داشت و خاطره خوبی از خود به جا گذاشت.

به گزارش کا 118، ورزشگاه یک برنامه ترکیبی زنده در حوزه ورزش است که تمامی رویدادهای رشته‌های ورزشی کشور را پوشش می‌دهد. این برنامه در هر قسمت با دعوت از ورزشکاران، قهرمانان، کارشناسان، مسؤولان و…موضوعات روز و مهم ورزش را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا