فرهنگ و هنر

تابو، ببو و کریتی در «خدمه» همبازی شدند

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118، رئا کاپور تهیه‌کننده شرکت پخش و تولید رسانه AKFCN Productions گفته تابو، کریتی و کارینا یک تیم عالی برای «خدمه- Crew» هستند. من نمی‌توانم صبر کنم تا این داستان را به روی پرده بزرگ ببرم.

او در پستی که در فضای مجازی به اشتراک گذاشت نوشت: این یک فیلم فوق‌العاده سرگرم‌کننده و در عین حال کمیک است.

کاپور گفته آوردن این سه ستاره با استعداد و پر زرق و برق سینما که در اوج بازی‌هایشان هستند برای کار بعدی من رویایی بود که به حقیقت پیوست. من مصمم و هیجان‌زده هستم و نمی‌توانم منتظر شروع فیلمبرداری باشم.

به گفته کاپور، این برای دومین بار است که بعد از عروسی دوستان- Veere Di Wedding، او با اکتا. آر. کاپور همکاری می‌کند.

بر اساس بیانیه‌ای که صادر شده، خدمه یک فیلم بسیار مهیج خنده دار است که در پس زمینه صنعت هواپیمایی اتفاق می‌افتد. ماجرای سه زن که برای موفق شدن در زندگی کار و تلاش می‌کنند اما با این وجود با برخی موقعیت‌ها مواجه می‌شوند که آن‌ها را در دام یک شبکه فریب گرفتار می کند.

خدمه قرار است از فوریه ۲۰۲۳ اکران شود.

تابو با نام کامل تبسم فاطیما هاشمی بازیگر و مدل هندی است. از جمله فیلم‌هایی که او در آن بازی کرده‌است می‌توان به بازی در زندگی پی اشاره کرد.

تابو، ببو و کریتی در «خدمه» همبازی شدند

کارینا کاپور خان نیز بازیگر زن بالیوود و ملقب به bebo است. پناهنده اولین فیلم اوست که در آن در کنار آبیشک باچان که او نیز اولین تجربه خود را کسب می‌کرد بازی کرده‌ است.

تابو، ببو و کریتی در «خدمه» همبازی شدند

از پرفروش‌ترین فیلم‌های که در آن حضور داشته می‌توان به وقتی همدیگر را دیدیم محصول سال ۲۰۰۷ در کنار شاهد کاپور، فیلم کمدی سه احمق در کنار عامر خان اشاره کرد. او همچنین در فیلم برادر باجرانگی که فروش عالی داشت و بسیار موفق عمل کرد به همراه سلمان خان حضور پیدا کرد.

کریتی سانون هم هنرپیشه و مدل اهل کشور هند است. او از سال ۲۰۱۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است.
تابو، ببو و کریتی در «خدمه» همبازی شدند
از فیلم‌هایی که او در آن نقش داشته‌است می‌توان به میمی ، دلداده، رابطه، قهرمان بازی، شیرینی‌فروشی‌برفی و قایم موشک اشاره کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا