فرهنگ و هنر

تخلف در قیمت بلیط های اربعین را اعلام کنید

کا 118/گیلان سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: قیمت بلیط ها براساس نرخ اعلام شده که در پایانه ها نصب شده است اعمال می گردد و مردم می توانند موارد تخلف را مستند با شماره گیری سامانه ۱۴۱ یا حضوری به نمایندگان اداره کل مستقر در میز خدمت پایانه های مسافری استان اعلام کنند.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با کا 118، با اشاره به اطلاع رسانی نرخ های بلیط جابجایی زائرین اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران و مرز خسروی، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های ستاد اربعین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور کلیه نرخ ها را تعیین می کند.

وی با بیان اینکه نرخ بلیط اتوبوس از راه های منتهی به مرزهای مهران و خسروی براساس طول راه ها تعیین شده است، افزود: این نرخ ها ملاک عمل خواهد بود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده  ای گیلان یادآور شد: پیش فروش بلیط های اربعین از ۱۲ شهریور آغاز شده و همچنان تا روزهای آتی ادامه دارد.

وی ادامه داد: روز گذشته هفت سرویس از مبدا رشت، لنگرود، کلاچای و صومعه سرا اقدام به اعزام زائران به مرز مهران کردند.

نیک فهم، از امکان پیش فروش بلیط های اربعین خبر داد و گفت: زائران می تواند برای ایام اربعین در هر روزی که تمایل دارند نسبت به خرید بلیط اقدام کنند و راهی کربلا شوند.

وی مجددا تاکید کرد: قیمت بلیط ها براساس نرخ اعلام شده که در پایانه ها نصب شده است اعمال می گردد و چنانچه تخلفی از قیمت های اعلام شده مشاهده گردید، می توانید موارد را مستند با شماره گیری سامانه ۱۴۱ یا حضوری به نمایندگان اداره کل مستقر در میز خدمت پایانه های مسافری استان اعلام کنید.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا