فرهنگ و هنر

جایزه «روایت‌نویسی هوادار ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر» فراخوان داد

به گزارش کا 118از ستاد خبری سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، جایزه روایت‌نویسی هوادار؛ ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری دپارتمان مسئولیت اجتماعی فدراسیون فوتبال با بخش ویژه خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

برای شرکت در این جایزه، موضوع روایت‌ها حتما باید مرتبط با حال و هوای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و شامل رویدادهای مرتبط با جام جهانی در داخل و خارج از کشور باشد.

آثار بخش ویژه خبرنگاران و اهالی رسانه به صورت جداگانه ارزیابی و بهترین روایت‌ها انتخاب و معرفی خواهند شد. بر اساس فراخوان این جایزه، نویسندگان، خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند یک روایت دو تا پنج هزار کلمه‌ای به این جایزه ارسال کنند، آثار ارسالی نباید پیش از این برای مسابقه یا برنامه‌های عمومی ارسال شده باشند.

همچنین شرکت کنندگان باید آثار خود را حداکثر تا ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۱ به نشانی اینترنتی revayat.ketab.ir ارسال و برگه شرکت در جایزه را تکمیل و تاییده دریافت کنند. هیات داوران از بین آثار ارسالی، ۵ اثر را به عنوان آثار منتخب معرفی خواهند کرد و در بخش ویژه نیز ۳ اثر برتر به صورت جداگانه انتخاب و معرفی خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۹۱۰۰۶۳۶۳-۰۲۱ داخلی های ۸۰۸ و ۸۱۰ تماس بگیرند یا از طریق شماره ۰۹۳۸۹۲۷۹۰۰۷ در رسانه های اجتماعی با این جایزه در ارتباط باشند.

برگزیدگان جایزه روایت‌نویسی هوادار؛ ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همزمان با آیین اختتامیه پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی تقدیر خواهند شد.

سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ آبان ماه آغاز به کار کرده است و  تا ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا