فرهنگ و هنر

ستاره سریال «فرندز»: به پوچی رسیدم

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118، Matthew Langford Perry در کتاب خاطرات خود با عنوان دوستان، عاشقان و چیز وحشتناک بزرگ که در یکم نوامبر منتشر شد فاش کرد اعتیادش به مواد مخدر زمانی شروع شد که تنها ۲۴ سال داشت درست در زمانی که او برای بازی در سریال فرندز انتخاب شد.

متیو پری در سال ۱۹۹۷ یک برنامه ۲۸ روزه برای اعتیاد به ویکودین را گذراند. در سال‌های گذشته انتشار چندین عکس از این هنرپیشه که وضعیت آشفته او از اعتیاد را نشان می‌داد جنجال‌های بسیاری به پا کرد.

او علاوه بر ویکودین، به متادون، آمفتامین و الکل هم اعتنیاد داشت. متیو پری به خاطر اعتیادش در سال ۲۰۰۱ به یک مرکز توانبخشی رفت.

متیو پری در مجموعه تلویزیونی فرندز در کنار جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیزا کودرو، مت لبلان و دیوید شویمر(Jennifer Aniston، Courteney Cox، Lisa Kudrow، Matt LeBlanc، David Schwimmer) در ۱۰ فصل و ۲۳۷ قسمت در نقش چندلر ظاهر شد.

سریال تلویزیونی فرندز در فاصله سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ پخش شد. آخرین فصل این مجموعه با عنوان The Last One منتشر شد.

ستاره سریال «فرندز»: به پوچی رسیدم

برای کسی که هرگز چنین احساسی را تجربه نکرده، تصور احساس پوچی و یا دلمردگی سخت است و کسانی که با چنین احساسی دست و پنجه نرم می‌کنند ممکن است همیشه کلمات مناسبی برای توضیح سردرگمی، غم و بی‌حسی ناشی از آن را نداشته باشند.

متیو پری در کتاب خاطراتش نوشته «جنیفر آنیستون گریه می‌کرد… حتی مت لبلان اما من هیچ احساسی نداشتم.»

کتاب خاطرات متیو پری را BuzzFeed منتشر کرده است. کتابی که خوانندگان نگاهی عمقی به احساسات او در پایان سریال فرندز در سال ۲۰۰۴ می‌توانند داشته باشند.

کتاب خاطرات متیو پری ترس‌های او از به خطر افتادن سلامتی و مبارزات درونی اش که در طول سه دهه گذشته با آن‌ها مواجه شده را به تصویر کشیده است. نفرت آشکار او از کیانو ریوز بازیگر نقش جان ویک نام متیو پری را در تیتر خبرها نگه داشت است.

این بازیگر نوشته که در سال ۲۰۲۱ به دلیل ترسی که از به خطر افاده سلامتی‌اش داشت مجبور به کناره‌گیری از فیلم به بالا نگاه نکن شد. به ادعای متیو پری، او برای رسیدن به هوشیاری بیش از ۹ میلیون دلار هزینه کرده است.

او این ادعا را هم کرده که در سال ۲۰۱۸ تقریباً بر اثر سوء مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده بود اگرچه جان سالم به درد برده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا