فرهنگ و هنر

ماموریت اصلی بنیاد شهید حفظ منزلت خانواده معظم شهدا و ایثارگران است

به گزارش خبرنگار کا 118، سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی عصر پنجشنبه در دیدار با گروهی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در شهر الوند برگزار شد،افزود: در سفرهای استانی که می‌روم تلاش می‌کنیم غیر از مرکز استان به یک شهرستان هم برویم تا از مسائل مربوط به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در کف جامعه بهتر مطلع و بیشتر با مشکلات و دغدغه‌های آنها آشنا شوم.
وی اظهار داشت: کار ستاد بنیاد شهید، برنامه‌ریزی، اجرای طرح، تخصیص منابع و نظارت بر عملکرد واحدهای استانی است بنابراین طی سفرهای استانی به‌ صورت عینی در جریان بازخورد تصمیم‌های اتخاذ شده قرار می‌گیریم تا اگر نقاط ضعفی وجود دارد در جهت رفع آن اقدام کنیم.
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران طی دوران هشت سال دفاع مقدس برای یک هدف بزرگ و والا جان‌فشانی کردند، این افراد زمانی ‌که به جبهه‌ها اعزام می‌شدند از زندگی خود دل کندند زیرا ممکن بود به مقام والای شهادت نایل شوند و دیگر برنگردند و همین بیانگر شجاعت‌، اخلاص و فداکاری‌های آنها است.
معاون رییس جمهور تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش می‌کند خدمات مختلفی از جمله کمک معیشت را به جامعه ایثارگران در جهت رفع مشکلات آنان پرداخت کند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
وی به واگذاری زمین به جامعه ایثارگران اشاره کرد و گفت: انجام این مهم بر عهده راه و شهرسازی است و بنیاد شهید و امور ایثارگران فقط مجری اجرای آن است و خودش زمینی ندارد که به این قشر معظم بدهد.
قاضی زاده افزود: در واگذاری یاد شده باید همه مدیران راه و شهرسازی نگاه ویژه‌ای به جامعه ایثارگران داشته باشند تا این مهم محقق شود.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: البته در واگذاری زمین به ایثارگران استان قزوین عقب هستیم که باید تلاش شود این مشکل برطرف گردد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا