فرهنگ و هنر

مجروح ۲ ساله حمله تروریستی به حرم شاهچراغ از بیمارستان مرخص شد

احسان اسلامی پدر راستین که اهل اراک در استان مرکزی است، چهارشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار کا 118گفت: خدا را شاکر هستیم که فرزندمان راستین از بیمارستان مرخص شد.

فیلم/ حکایت راستین

“راستین اسلامی” کودک ۲ ساله اراکی که همراه با پدربزرگ و مادربزرگش در حمله تروریستی چهارم آبان ۱۴۰۱ به حرم مطهر شاهچراغ(ع) مجروح شده است، پیش از این، سه بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نمازی شیراز بستری بود.



فیلم/ جشن تولد شیرازی‌ها برای راستین

یکی از روزهای خاطره انگیز راستین و پدر، مادر و برادر بزرگترش، جشن تولدی بود که به همت شیرازی‌ها روز چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ برای راستین در بیمارستان برپا شد.
به گفته پدر راستین، راستین در این جشن تولد، پس از روزها دست و پنجه نرم کردن با جراحاتش، خندید و به او خوش گذشت.

مسئولان حوزه سلامت استان فارس اعلام کردند که سه مجروح حمله تروریستی به حرم شاهچراغ همچنان در بیمارستان‌های شیراز بستری هستند. نادر فتحی خادم حرم شاهچراغ به همراه مرد جوانی اهل کاشان همچنان در حال طی مراحل درمانی هستند.
فاطمه جان‌فزاح که همسرش شهید بهادر آزادی شیری اهل شهرستان فسا را در این عملیات تروریستی از دست داده و خود نیز مجروح شده است،‌ نیز همچنان در مراکز درمانی شیراز بستری است.

در حمله تروریستی که گروه تکفیری داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت، چهارم آبان ۱۴۰۱ زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) به رگبار بسته شدند که بنا بر اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ شهید و ۳۰ مصدوم در پی داشت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا