فرهنگ و هنر

مجری اسکار ۲۰۲۳ معرفی شد/ بازگشت جیمی

به گزارش کا 118به نقل از نیویورک تایمز، جیمز کریسشن کیمل (به انگلیسی: Jimmy Kimmel) کمدین، صداپیشه، بازیگر، مجری تلویزیون و خالق تاک شوی جیمی کیمل لایو که پیشتر در سال ۲۰۱۷ اجرای مراسم هشتادونهمین و در سال ۲۰۱۸ نودمین دورهٔ جوایز سینمایی اسکار را بر عهده داشت، برای سومین بار اجرای اسکار نودپنجم را برعهده خواهد داشت.

کیمل پیش از این اجرای چندین مراسم مهم از جمله جوایز امی در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ را بر عهده داشته و پنج بار نیز مجری مراسم جوایز موسیقی آمریکا بوده‌است.

در سال های اخیر (۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱) مراسم اسکار بدون هیچ مجری رسمی برگزار شد و انتخاب کیمل در حالی است که سال گذشته میلادی آکادمی سه مجری زن شامل امی شومر، واندا سایکس و رجینا هال را برای مراسم معرفی کرد.

آکادمی اسکار در سالهای اخیر تلاش دارد تا میزان مخاطبان خود را بالا ببرد. در سال ۲۰۲۱ مراسم اسکار با ۱۰.۴ میلیون بیننده ،بدترین رکورد تاریخ خود را ثبت کرد و در سال ۲۰۲۲ با ۵۸٪ بهبود تنها به ۱۵.۴ میلیون نفر رسید. این در حالی است که در سال ۲۰۱۸ که جیمی کیمل هم اجرای مراسم را بر عهده داشت در مجموع ۲۶.۶ میلیون بیننده، جوایز اسکار را تماشا کردند.

نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۱۲ مارس ۲۰۲۳ (۲۱ اسفند) برگزار می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا