کارگری

معوقات مزدی و بیمه‌ای کارگران شهرداری سنندج به‌روز شد

معوقات مزدی و بیمه‌ای کارگران شهرداری سنندج  به‌روز شد

شهردار سنندج از پرداخت معوقات و به‌روزرسانی حقوق نیروهای کار این شهرداری خبر داد.

به گزارش کا 118، سیدانور رشیدی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی که صورت گرفت بروزرسانی پرداخت حقوق نیروی کار به عنوان یکی از مهمترین مشکلاتی که همواره مدیریت شهرداری سنندج را در گذشته به شدت درگیر خود گرفته بود، رفع شد.

وی افزود: در کنار بروزرسانی حقوق پرسنل، اعمال افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگری که وزارت کار اعلام کرد در شهرداری سنندج اعمال شد که رضایتمندی بسیار خوبی را در بین پرسنل کارگری این نهاد ایجاد کرده است.

رشیدی افزود: در این راستا ۶۵۰ میلیارد ریال بدهی معوقات حق و حقوق پرسنل پرداخت شده و امروز حقوق و بیمه کارکنان کاملاً بروز و مشکلی نداریم.

شهردار سنندج از بروزرسانی حقوق پرسنل و پرداخت مطالبات پیمانکاران به عنوان دیگر اقدام مهم طی ماه‌های گذشته در مجموعه شهرداری سنندج یاد کرد و گفت: این روند با همراهی اعضای شورای شهر همچنان تداوم خواهد داشت.

رشیدی از توجه ویژه به ورزش محلات و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در محلات مختلف را از دیگر برنامه‌های اولویت دار شهرداری عنوان کرد.

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای رفع مشکلات و چالش‌های مدیریت شهری یکی از مهمترین اولویت‌های شهردار و شورای اسلامی شهر سنندج است.

شهردار سنندج اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان پیگیری لازم در راستای دریافت حق سهم شهرداری از راه و شهرسازی در رابطه با ۲۱ هکتار خالص مسکونی و همچنین تخصیص پساب فاضلاب سنندج برای امور فضای سبز شهر سنندج و جلوگیری از هدررفت منابع آبی انجام شده که امیدواریم با همکاری سایر ارگان‌ها این مهم محقق شود.

رشیدی در ادامه سخنان اظهار کرد: توسعه فضای سبز به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در شهرداری سنندج است و پروژه‌های مختلفی در این راستا در سطح شهر تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: مساحت فضای سبز عمومی سطح شهر سنندج با احتساب پارک‌های جنگلی حدود ۳۳۴ هزار هکتار است.

شهردار سنندج افزود: در حوزه فضای سبز ۱۰ هزار متر فضای سبز در نایسر و ۳ هکتار ورودی نایسر، ۸ هکتار در ورودی حسن آباد و ۸ هکتار کمربندی حسن آباد برای شهرک‌های زاگرس، آبیدر و ویلاشهر و چندین پارک درون محله‌ای در سطح شهر در حال انجام است.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا