فرهنگ و هنر

پویشی برای ادای احترام به پرچم جمهوری اسلامی ایران

به گزارش کا 118از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این سازمان با مشارکت شبکه یک سیما پویش «#میمیرم_برات» را به منظور پاسداشت ارزش پرچم جمهوری اسلامی ایران و جایگاه آن در تقویت همبستگی ملی و اجتماعی برگزار می‌کند.

ویژه برنامه «#میمیرم_برات» در قالب پویش مردمی در فضای مجازی به صورت ارسال عکس، فیلم، صوت و دلنوشته با محوریت گرامیداشت پرچم جمهوری اسلامی ایران و حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند عکس، فیلم و صوت‌های خود را به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۵۴۲ و دلنوشته‌های خود را به شماره ۳۰۰۰۰۱ ارسال کنند.

آثار ارسالی هر روز در سه بازه زمانی ۱۲، ۱۶ و ۱۸ به مدت بیست دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و در پایان هر روز، به قید قرعه به بیست نفر هدایایی تعلق می‌گیرد.

پویش «#میمیرم_برات» در قالب جشنواره «ایران پیروز» راه‌اندازی شده است، این جشنواره به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با فرارسیدن ایام جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذرماه هر روز از ساعت ۱۳ تا ۲۲ با برنامه‌های متنوع در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

جشنواره «ایران پیروز» از ۶ بخش اصلی بازی‌های گروهی، پویش‌های فوتبالی، غرفه‌های محصولات، فضاسازی هویت ایرانی، اکران و نمایش بازی‌های جام جهانی و اردوی دانش‌آموزی تشکیل شده است و خانواده‌ها به ویژه نوجوانان مخاطبان اصلی جشنواره هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره «ایران پیروز» با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند و یا به نشانی اینترنتی https://event.farhangsara.ir/ مراجعه کنند.

بیست ‌و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذرماه امسال در قطر برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال کشورمان ۲۹ آبان ماه در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف انگلیس رفت و در دیدار بعدی خود، چهارم آذرماه ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف ولز می‌رود و در آخرین دیدار هم هشتم آذرماه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روبه‌روی آمریکا قرار خواهد گرفت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا