ورزشی

منصوریان: نتیجه اهمیت ندارد/باید عیب‌های خود را پیاده می‌کردیم

منصوریان: نتیجه اهمیت ندارد/باید عیب‌های خود را پیاده می‌کردیم

به گزارش کا 118، علیرضا منصوریان درمورد شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست ۲ بر یک مقابل ذوب آهن در یک بازی دوستانه، اظهار داشت: به ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم‌. سعی دارم بیشتر بازی‌های دوستانه ما با تیم‌های محمد ربیعی، مجتبی حسینی و … باشد زیرا به دلیل تاکتیکی بازی کردن، برای تیم ما شرایط خوبی ایجاد می‌کنند. 

وی افزود: اولین بازی دوستانه رسمی‌مان بود که البته خیلی دیر است زیرا باید تا امروز چهار بازی انجام می‌دادیم اما به نسبت تمرینات شیب‌دار و بدون بدنسازی، فشار تمرین را بالا بردیم و به دلیل دیر شروع کردن مجبور شدیم از تمرینات بدنسازی دور باشیم. خیلی از بچه‌ها فارغ از نتیجه راضی هستم زیرا نتیجه در دیدارهای دوستانه برای من، محمد ربیعی و دیگر مربیان اهمیتی ندارد. باید عیب‌های خود را پیاده می‌کردیم. 

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و سعی داشتیم ۱۰ بازیکن جوان را نیز آرام آرام داخل زمین بیاوریم. وقتی در خوزستان باشید، حتما این شانس را دارید تا جوانان خود را داخل زمین  بگذارید. هرچند نتوانستم از ۴ جوان دیگر خود استفاده کنم اما جوانان ۱۸_۱۷ ساله را بازی دادم. خمیره این دسته نفرات آمادگی بیشتری دارد تا هر طور دل‌تان می‌خواهید آن را انعطاف بدهید. برخی بازیکنان ما نفرات تیم ملی زیر ۱۶ سال هستند. قطعا می‌بینید از این نفرات، در لیگ برتر بازی می‌کنند. بازیکنان خیلی خوبی مثل محمدیان و کلاه‌کج را داریم که ۱۶/۵ یا ۱۷/۵ ساله هستند. در سه رده برای ما آقای گلی می‌کنند. به مرور همه جوانان را اضافه می‌کنیم. اگر از ما در بحث جوانگرایی حمایت شود، ۲ سال دیگر از خرید بازیکن بی‌نیاز می‌شویم.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا