فرهنگ و هنر

«کلکسیونر» آثار هنرمندان معاصر ایرانی را به نمایش می‌گذارد

گالری آرتیبیشن از روز جمعه، ۱۱ شهریور ماه دوازدهمین دوره‌ی نمایشگاه «کلکسیونر» را با نمایش آثاری از هنرمندان معاصر ایران برگزار خواهد کرد.

به گزارش کا 118، در دوازدهمین دوره‌ی این نمایشگاه با عنوان «کلکسیونر معاصر»، آثاری از مقداد لرپور، عسل پیروی، محمد خلیلی، ناصر بخشی، سِروژ بارسقیان، رضا لواسانی، شیده تامی، فریدون آو، محمد پیریایی، امیرناصر اخلاقی‌فرد، شهلا حسینی، بیتا فیاضی، حمید هادی‌نژاد، طاهر پورحیدری، ساوالان جماعتی، سمیرا علیخان زاده، سمیرا شاکری و علی جهانگرد به نمایش گذاشته می‌شود.

گالری آرتیبیشن نخستین بار نمایش آثار «کلکسیونر» را در سال ۱۳۹۷ با نگاه به اهمیت و اثرگذاری فرهنگ مجموعه‌داری و توجه به اقتصاد هنر راه‌اندازی کرد. این نمایشگاه هر بار با اتخاذ یک رویکرد متمایز از دوره قبلی برگزار شده است و این بار آثاری از هنرمندان شاخص معاصر ایران عرضه می‌شود.

در دومین دوره‌ از «کلکسیونر معاصر» آثاری دیگر از هنرمندان معاصر به نمایش در می‌آید.

نمایشگاه «کلکسیونر معاصر» از روز جمعه، ۱۱ شهریور ماه ماه تا چهارشنبه ۲۳ام همین ماه در گالری آرتیبیشن به نشانی: خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا