فرهنگ و هنر

آنتونیو باندراس می‌خواهد «زورو» را به تام هالند واگذار کند

به گزارش خبرنگار سینمایی کا 118، آنتونیو باندراس در گفت و گویی که به تازگی برای تبلیغ گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو – Puss in Boots: The Last Wish انجام شد گفت اگر آن‌ها من را برای ایفای نقش زورو بخوانند همان کاری را که آنتونی هاپکینز برای من انجام داد، انجام می‌دهم و این عنوان را واگذار می‌کنم.

باندراس در Puss in Boots: The Last Wish صداپیشگی نقش گربه چکمه پوش را بر عهده دارد.

این هنرپیشه اسپانیایی که در افسانه زورو در سال ۲۰۰۵ نیز در نقش مرد نقاب دار ظاهر شد به ComicBook گفته من در آنچارتد – Uncharted با او(تام هالند) کار کردم، او بسیار پرانرژی و سرگرم‌کننده است و این جرقه را دارد. چرا که نه؟

آنتونی هاپکینز بازیگر نقش Don Diego de la Vega که نقش اصلی سریال زورو را ایفا می‌کرد، در سال ۱۹۹۸ در فیلم نقاب زورو این عنوان را به باندراس تحویل داد.

باندراس از معروفترین بازیگران اسپانیایی در آمریکا به شمار می‌آید. او برنده نخل طلا در جشنواره کن ۲۰۲۰ برای بهترین بازیگر مرد و همچنین نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم درد و شکوه در همان سال شد. باندراس پنج بار نامزد جایزه گلدن گلوب، دو بار نامزد جایزه‌امی و یک بار نامزد جایزه تونی شده است.

 آنتونیو باندراس هنرپیشه اسپانیایی
آنتونیو باندراس هنرپیشه اسپانیایی

این هنرپیشه اسپانیایی همچنین آهنگ دسپرادو را در فیلم دسپرادو خواند.

تام هالند بازیگر انگلیسی جوایز گوناگونی از جمله یک جایزه فیلم بفتا، سه جایزه ساترن و یک رکورد جهانی گینس کسب کرده و نامش در فهرست ۳۰ شخص زیر ۳۰ سال فوربز قرار گرفته است.

تام هالند بازیگر انگلیسی
تام هالند بازیگر انگلیسی

چند نشریه او را یکی از محبوب‌ترین بازیگران نسل خود یاد کرده‌اند.

هالند بابت بازی در نقش مرد عنکبوتی در شش فیلم ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول که اولین نقش آن از کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶) آغاز شد، به شهرت بین‌المللی دست یافت. او همچنین فیلم کوتاه توئیت (۲۰۱۵) را کارگردانی کرده و صداپیشه چند انیمیشن رایانه ای بوده‌ است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا