کارگری

الهلال 10 نفره، حریف رونالدو در بازی فینال شد

الهلال 10 نفره، حریف رونالدو در بازی فینال شد

به گزارش کا 118، در دومین دیدار نیمه نهایی رقابت های جام ملک سلمان، الهلال با وجود اینکه بیش از 65 دقیقه با یک یار کمتر برابر الشباب بازی می کرد، موفق شد حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست داده و حریف النصر در بازی پایانی شود.

الهلال در همان دقایق ابتدایی بازی موفق شد که گل نخست بازی را به ثمر برساند. این تیم در دقیقه 9 از سمت راست صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال دقیق روبن نوس به دهانه دروازه با محمد کنو رسید و این بازیکن ملی پوش با پروازی دیدنی و ضربه سری دقیق، توپ را وارد دروازه کرد و تیمش را پیش انداخت.

سنگربان الهلال در دقیقه 25 از زمین بازی اخراج شد. الشباب روی یک ضد حمله صاحب فرصت شد که عبدالله المعیوف نیز از دروازه خارج شد و ضربه عبدالله الجوعی بیرون از محوطه جریمه به دست گلر الهلال برخورد کرد و داور بازی نیز بلافاصله با کارت قرمز مستقیم، او را از زمین بازی اخراج کرد. در ادامه نیز ژرژ ژسوس مجبور شد تا روبن نوس را تعویض کرده و حبیب الوطیان را برای حراست از دروازه به زمین بازی بفرستد.

الهلال در آخرین ثانیه از وقت های تلف شده نیمه نخست به گل دوم رسید. ارسال سعود عبدالحمید در محوطه جریمه به ساویچ رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر، توپ را در دهانه دروازه برای مالکوم ساخته و پرداخته کرد که این بازیکن نیز قدر موقعیت به دست آمده را دانست و با یک ضربه به توپ، آن را وارد دروازه کرد تا الهلال نیمه نخست را 2 بر صفر برنده به رختکن برود.

الشباب در دقیقه 56 یکی از گل ها را جبران کرد. ارسال کرنر اور بانگا را مدافعین الهلال دور کردند که توپ پشت محوطه جریمه به گوستاوو کوئیار، هافبک الهلال که به صورت قرضی برای الشباب بازی می‌کند رسید و این بازیکن با یک شوت سرکش دیدنی و روی پا، توپ را به تور دروازه تیم فصل گذشته خود چسباند تا اختلاف به عدد یک برسد.

در شرایطی که الشباب برای رسیدن به گل تساوی روی دروازه حریف خیمه زده بود، حملات این تیم به جایی نرسید و روی اشتباه خط دفاعی، آبی پوشان به گل سوم رسیدند. در دقیقه 95، سالم الدوسری توانست با تیزهوشی، پاس مدافع الشباب را قطع کرد و با ورود به محوطه جریمه، توپ را به عبدالله الحمدان سپرد و این بازیکن نیز در برابر دروازه کار سختی برای گلزنی نداشت و توپ را به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

در نهایت الهلال توانست با نتیجه سه بر یک از سد الشباب گذشته و راهی دیدار فینال جام ملک سلمان شود. آن‌ها باید در بازی پایانی و در مسابقه فینال این پیکارها، به مصاف همشهری خود یعنی النصر بروند.

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا