کارگری

بازارچه دائمی میوه در شهر هفشجان راه اندازی شد

بازارچه دائمی میوه در شهر هفشجان راه اندازی شد

به گزارش کا 118، مجتبی صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهر هفشجان به واسطه برخورداری از نیروی انسانی توانمند و مهندسان متبحر جوشکار با عنوان مهد مهارت جوش ایران شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شغل۷۰ درصد مردم این شهر جوشکاری است افزود: تشکیل انجمن‌های تخصصی کار و کارگری یک نیاز اساسی است تا بتوان از ظرفیت فنی کاران این شهر استفاده کرد.

صادقی خطوط مواصلاتی شهر هفشجان به جاده‌های طاقانک، نو آباد، سیرک و مصطفی آباد، پل روگذر سه راهی هفشجان، فاضلاب شهری، راه اندازی خط ویژه هفشجان به شهرکرد و برعکس، آب شرب ناسالم شهر را از جمله مشکلات مهم این شهر بیان کرد و گفت: هفشجان شهری است که وعده‌ها در آن تحقق نیافته و می‌طلبد که مسئولان به قول خود عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر هفشجان با اشاره به حل مشکلات فناوران بعد از ۱۸سال خاطر نشان کرد: تا کنون ۱۱۰ قطعه زمین واگذار و ۱۳۰ قطعه نیز قابلیت واگذاری را دارد.

صادقی راه اندازی بازارچه دائمی میوه، نصب چراغ راهنما و رانندگی در یکی از چهارراه‌های پر تردد شهر و خرید یک دستگاه ماشین زباله و پرس زباله را از اقدامات سال جاری شورای این شهر عنوان کرد.

به گزارش کا 118 بیش از ۲ هزار نفر از صنعت‌گران جوشکار در شهر هفشجان چهارمحال و بختیاری در طرح‌های مختلف صنعتی، عمرانی، ملی و بین‌المللی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا