کارگری

با کسانی که به تولید لطمه می‌زنند در چارچوب قانون برخورد می‌شود

با کسانی که به تولید لطمه می‌زنند در چارچوب قانون برخورد می‌شود

یه گزارش کا 118، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان افزود:  با هر فردی که به صنعت و اشتغال استان لطمه وارد کرده و یا مانع توسعه تولید شود در چارچوب قانون برخورد قضایی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ایجاد موانع از سوی افراد ضمن تعطیلی واحدهای تولیدی استان تبعات فراگیر و گسترده اجتماعی نیز دارد از این‌رو دستگاه قضا به عنوان حامی حقوق عامه مردم از بخش اقتصاد، تولید و صنعت استان حمایت می کند.

موسوی اضافه کرد: اراده و تاکید دستگاه قضایی استان بر حرکت چرخ تولید و صنعت فارس است و در همین راستا از تمام فعالیت های اقتصادی سالم و پویا حمایت می‌کنیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی در راستای حمایت از تولید و اقتصاد اظهار کرد: رهبر مقام معظم انقلاب در نامگذاری هر سال مسیر حرکت جهادی مردم و مسئولان را مشخص می‌کنند و همه ما موظفیم در عمل به منویات معظم له و اجرای سیاست‌های راهبردی ایشان گام برداریم.

رئیس کل دادگستری فارس گفت: باید همه مسئولان برای اجرای اقدامات فراقوه‌ای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی به رونق اقتصاد و اشتغال به منظور جبران کمبودهای موجود در سایر حوزه‌ها کمک کنند که ارزیابی ها نشان می‌دهد اقدامات بسیار ارزشمند و خوبی در کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت های اقتصادی استان شده است.

وی ادامه داد: ستادهایی مانند تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی بر این مبنا تشکیل شده تا از قانون به منظور حرکت چرخ صنعت و تولید نهایت بهره گرفته شود نه اینکه خود قانون به یک مانع بدل شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی و تعامل خوب اتاق بازرگانی فارس و دستگاه قضایی استان افزود: اتاق بازرگانی فارس تاکنون در بسیاری از زمینه‌های اقتصاد و توسعه استان اقدامات خوبی انجام داده که ما در برخی از آنها در تسهیل فضای کسب و کار پیشرو هستیم.

رئیس کل دادگستری فارس اظهار کرد: انتظار است ایده‌پردازی و خلاقیت اتاق بازرگانی فارس با تکیه بر دانش و تجربیات اجرایی بالا در ارائه راهکارهای حل مشکلات اقتصادی استان مستمر باشد و الگوهای توسعه‌ای را برای ارائه به کشور و استان تهیه کند.

آماده تعامل با دستگاه‌های اجرایی استان برای رونق تولید هستیم

رئیس اتاق بازرگانی فارس نیز هم گفت: تلاش ما در دور دهم فعالیت اتاق بازرگانی فارس بر بهبود فضای کسب و کار استان، جلوگیری از تعطیلی و رکود واحدهای تولیدی و رونق تولید و صنعت استان است و در این زمینه تعامل و هم‌افزایی با تمام دستگاه های اجرایی استان را دنبال می‌کنیم.

محمدصادق حمیدیان افزود: در کنار بخش دولتی مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی را احصاء و برای رفع موانع پیش روی آنها پیشنهادهای کاربردی و کارشناسی ارائه خواهیم داد.

وی ادامه داد: حیات کشور از مسیر رشد اقتصادی و رونق تولید می‌گذرد و تولید، اقتصاد و معیشت عمومی از مهمترین امور در جامعه است که اتاق بازرگانی فارس به عنوان پارلمان بخش خصوصی توجه به رونق تولید و حفظ واحدهای تولیدی استان را با جدیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا