اقتصاد

دریافت کد بورسی، نقطه شروع سرمایه‌گذاری در بورس

کد بورسی اولین پیش‌نیاز برای شروع معاملات در بازار بورس است. این کد که یک شناسه با ۸ بخش است، ترکیبی از نام خانوادگی سرمایه‌گذار و ۵ عدد تصادفی است. کد بورسی چیست؟ یک شناسه‌ای منحصر به فرد و کاملا یکتا است و فعالیت هر سرمایه‌گذار در بازار به وسیله این کد قابل انجام است. کد بورسی تنها یک‌ بار برای هر فرد تعریف می‌شود و در صورت فراموشی، قابل بازیابی است. کد معاملاتی هر سرمایه‌گذار هم شناسه‌ای است که معرف آن فرد در کارگزاری انتخابی او خواهد بود. هر سرمایه‌گذار می‌تواند با ثبت‌نام در کارگزاری‌های مختلف چند کد معاملاتی داشته باشد.

مراحل دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه

پس از مشاهده عملکرد بازار بورس و بازدهی بالای آن نسبت به سایر گزینه‌های موجود برای سرمایه‌گذاری، روز به روز به تعداد متقاضیان معامله در این بازار افزوده شد. افرادی که قصد فعالیت در بازار بورس و استفاده از مزایای متعدد این بازار برای کسب سود را دارند، باید از یک کارگزاری کد بورسی خود را دریافت کنند. کارگزاری آگاه به عنوان کارگزاری رتبه الف کشور و با بیش از ۱۰۰ شعبه فعال در سراسر ایران، مسیر دریافت کد بورسی و احراز هویت مربوط به آن را برای شما فراهم کرده است. با طی کردن مراحل زیر می‌توانید کد بورسی و و کد معاملاتی خود را از آگاه دریافت کنید:

  • مراجعه به سامانه آگاه اکسپرس به آدرس www.ex.agah.com
  • انتخاب گزینه «ثبت‌نام کد بورسی اوراق بهادار»
  • انتخاب گزینه «ثبت‌نام جدید»
  • ثبت شماره ملی و کد امنیتی ارائه‌شده در سایت
  • ثبت مشخصات فردی
  • وارد کردن کد ارسال‌شده به شماره تماس شما
  • ثبت دقیق مشخصات هویتی
  • ثبت اطلاعات شغلی
  • ثبت اطلاعات مالی
  • ثبت اطلاعات تحصیلی
  • انتخاب گزینه پذیرش صحت اطلاعات
  • انتخاب یکی از راهکارهای احراز هویت (در سامانه سجام یا در کارگزاری آگاه)
  • دریافت کد بورسی و کد معاملاتی در حداکثر ۲ روز کاری

دریافت کد بورسی از سامانه آگاه اکسپرس کاملا آنلاین و رایگان است. با طی کردن این مراحل، هم‌زمان با ثبت‌نام در کارگزاری آگاه، مراحل احراز هویت و ثبت‌نام شما در سامانه سجام هم انجام می‌شود.

با دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه چه مزایایی دریافت می‌کنیم؟

علاوه بر امکان دریافت کاملا غیرحضوری و رایگان کد بورسی در کارگزاری آگاه، شما از مزایای دیگری هم برخوردار خواهید شد، از جمله:

·         سامانه‌های معاملاتی آگاه

پس از دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه، امکان استفاده از سامانه معاملاتی آساتریدر آگاه به آدرس www.online.agah.com برای شما فراهم خواهد شد. با استفاده از این سامانه به سادگی می‌توانید به سادگی و با سرعت بالا معاملات نمادهای مورد نظر خود را آغاز کنید و از وضعیت لحظه‌ای بازار باخبر بمانید.

·         بآشگاه مشتریان آگاه

با دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه به جمع بآشگاه مشتریان آگاه می‌پیوندید. با صعود به قله‌های مختلف بآشگاه می‌توانید از خدمات مختلفی چون تخفیف‌های کارمزد معاملات، بسته‌های مشاوره و تحلیل، دوره‌های آموزش، بسته‌های اعتباری و وام‌های قرض‌الحسنه برخوردار می‌شوید.

·         خدمات مدیریت دارایی آگاه

مدیریت دارایی آگاه خدمات گسترده‌ای از ارائه صندوق‌های مختلف و سبدگردانی اختصاصی تا مشاوره‌های سرمایه‌گذاری را به مشتریان خود ارائه می‌کند. خدمات این تیم مجرب و حرفه‌ای مناسب افرادی است که دانش یا زمان کافی برای فعالیت در بازار سرمایه را ندارند.

·         خدمات آموزش بورس آگاه

کسب دانش مالی و به‌روزرسانی آن یکی از مهمترین عوامل موفقیت در بازار سرمایه است. شما با استفاده از دوره‌های جامع کارگزاری آگاه می‌توانید با سرفصل‌های مختلف بازار و ابزارهای معاملاتی آن، آشنا شوید.

·         برخورداری از پشتیبانی کامل

تیم پشتیبانی کارگزاری آگاه به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته پاسخگوی سوالات شما است. شما می‌توانید با شماره 91004004-021 تماس بگیرید و از خدمات پشتیبانی آگاه استفاده کنید.

·         شعب متعدد در سراسر کشور

علاوه بر تمام خدمات غیرحضوی، کارگزاری آگاه با بیش از ۱۰۰ شعبه در سراسر کشور آماده ارائه خدمات مختلف به شما است. شما می‌توانید با مراجعه به این شعب خدماتی چون دریافت رایگان کد بورسی، خدمات مدیریت دارایی، دوره‌های آموزشی و … را دریافت کنید.

کلام آخر

دریافت کد بورسی اولین قدم در مسیر سرمایه‌گذاری در بورس و کسب سود از آن است. با مراجعه به سامانه آگاه اکسپرس می‌توانید کد بورسی خود را کاملا غیرحضوری و رایگان از کارگزاری آگاه دریافت کنید. با این کار از خدمات و مزایای کارگزاری مانند خدمات مدریت دارایی، سامانه‌های معاملاتی، دوره‌های آموزشی، پشتیبانی ۲۴ ساعته در طول هفته و … بهره‌مند می‌شوید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا