کارگری

لوکاکو به جای طارمی در تاتنهام؟

لوکاکو به جای طارمی در تاتنهام؟

به گزارش کا 118، شبکه ورزش ایتالیا از علاقه باشگاه تاتنهام برای جذب «روملو لوکاکو» خبر داد. این در حالی است که نشریه سان انگلیس این خبر را تکذیب کرد و نوشت که اسپرز علاقه‌ای به جذب لوکاکو ندارد.

با این حال آلفردو پدولا، خبرنگار ایتالیایی مدعی شد که باشگاه اسپرز برای جانشینی هری کین برای جذب مهاجم بلژیکی با چلسی تماس گرفته تا شرایط حضور او را جویا شود.

 

لوکاکو که فصل قبل به صورت قرضی برای اینتر بازی کرد، به خاطر مصاحبه‌های جنجالی و عملکرد پرفراز و نشیب حالا بی‌تیم مانده و نه چلسی و نه اینتر دست رد به سینه او زدند.

یوونتوس یکی از مشتری‌های اوست که هنوز این باشگاه نتوانسته با چلسی به توافق کامل دست یابد.

لوکاکو فصل گذشته برای اینتر 37 بازی انجام داد و آمار 14 گل و 7 پاس گل را به ثبت رساند. با این حال به دلیل مصاحبه جنجالی علیه این تیم در زمان بازیگری برای چلسی، نراتزوری علاقه‌ای به تمدید قرارداد قرضی یا خرید او ندارد و می‌خواهد برای جذب طارمی تلاش کند.

تاتنهام نیز که به دنبال طارمی بود، به دلیل قیمتی که پورتو روی بازیکن ایرانی گذاشته، اکنون خواهان جذب لوکاکو است.

گفته می‌شود اینتر برای طارمی 25 میلیون یورو پیشنهاد داده ولی پورتو همچنان سر موضع خود که 30 میلیون یورو پول می‌خواهد، مانده است.

باید دید سرنوشت لوکاکو چگونه پیش می‌رود. بازیکنی که از توانایی‌های فیزیکی و تکنیکی بالایی برخوردار است وضعیتی نابسمان دارد و هیچ تیمی هنوز برای جذب او موفق نشده است. 

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا