کارگری

مرگ غم‌انگیز ۴ کارگر هنگام لایروبی «اگو» در بافق

مرگ غم‌انگیز ۴ کارگر هنگام لایروبی «اگو» در بافق

سرپرست آتش نشانی بافق از مرگ غم‌انگیز سه کارگر شاغل در یک شرکت پیمانکاری به همراه یک جوان، به دلیل گاز گرفتگی هنگام لایروبی کانال جمع‌آوری و هدایت فاضلاب (سیستم اگو) در بولوارانقلاب این شهر خبر داد.

رضا حق پرست به خبرنگار کا 118 گفت: شب گذشته؛ حوالی ساعت ۸ شب سه کارگر شاغل در یک شرکت پیمانکاری به همراه یک جوان حدود ۱۹ساله که فرزند پسر یکی از کارگران است، بر اثر گاز گرفتگی در لوله «اگو» فاضلاب شهری دچار حادثه کار شدند.

او گفت: به دنبال گازگرفتگی دو نفر از کارگران در یکی از لوله فاضلاب شهری که برای جمع‌آوری و هدایت فاضلاب وارد آن شده بود، یک کارگر (سرپرست کارگاه) و همراه وی (پسرش) برای کمک به یکدیگر به درون لوله اگو فاضلاب رفتند و متاسفانه همگی دچار گازگرفتگی شدند.

او گفت: کارگران حادثه دیده دو نفرشان بومی و دو نفر دیگر غیر بومی بافق هستند که برای نجات و کمک به همدیگر یکی بعد از دیگری وارد لوله فاضلاب شده و به علت‌ عدم آگاهی از وجود گاز دچار خفگی شده‌اند.

منابع کارگری در شهر بافق به کا 118 گفتند: کارگرانی که دچار حادثه شده‌اند از کارگران یک شرکت پیمانکاری هستند که در زمینه جمع آوری و انتقال فاضلاب، لایروبی و زهکشی در کشور فعالیت دارد.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا