کارگری

پذیرش فرزندخواندگی سه کودک توسط یک خانواده در تربت حیدریه

پذیرش فرزندخواندگی سه کودک توسط یک خانواده در تربت حیدریه

به گزارش خبرنگار کا 118، فاطمه صادق‌امیری گفت: یک خانواده بدون فرزند سرپرستی ۲ خواهر دوقلوی ۱۵ روزه و برادر چهارساله آنها را بر عهده گرفتند.

سرپرست این خانواده نیز گفت: از سال ۸۰ با همسرم ازدواج کرده‌ام و از آنجا که با درمان‌های ناباروری صاحب فرزند نشدیم، تصمیم گرفتیم با مراجعه به بهزیستی، سرپرستی فرزند و یا فرزندانی را برعهده گیریم.

علی‌اصغر مطهری که شاغل در یگان نظامی است، افزود: از حیث مالی توان اداره سه فرزندم را دارم و به محض دریافت شناسنامه، سه دانگ از منزل شخصی را به نام سه فرزند عزیزم “امیرعلی، نوشین و نگار”  خواهم کرد.

فرماندار تربت‌حیدریه نیز در دیدار با این خانواده این اقدام را ثبت یک رکورد جدید در تاریخ بهزیستی کشور عنوان کرد گفت: کاری که شما انجام دادید، از مرز‌های انسانی و اخلاقی فراتر است. 

علی‌اکبر کی‌پور افزود: طبق رسم موجود و با در نظر داشتن شرایط دشوار اقتصادی کنونی به طور معمول خانواده‌های علاقه‌مند تنها سرپرستی یک فرزند را بر عهده می‌گیرند، اما شما با این اقدام خداپسندانه و اخلاقی در کنار روشنی بخشی به زندگی خود، آینده سه فرزند ایران عزیز را به سمت موفقیت و شرایط بهتر تضمین کردید.

فرماندار تربت‌حیدریه از همه دستگاه‌های مرتبط خواست تا به صورت ویژه موضوع این خانواده مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا