اقتصاد

چگونه نمای ساختمان خود را در سریع‌ترین زمان و با بهترین متد روز اجرا کنیم؟

چگونه نمای ساختمان خود را در سریع‌ترین زمان و با بهترین متد روز اجرا کنیم؟

اصلی‌ترین چالش سازندگان پروژه‌های ساختمانی و استادکاران سنگ و نما، اجرای سریع و باکیفیت پروژه است. از مهم‌ترین عوامل این چالش‌ها برش، ابزارزنی، راسته بری، فارسی‌بری، کله بری، لچکی و پخ‌زنی سنگ بادقت و سرعت بالا و صرفه‌جویی و کاهش هدررفت قطعه کار، انجام فوری مراحل نصب، پیشگیری از ایجاد آلودگی صوتی و محیطی، هم برای کارکنان پروژه و هم برای ساکنین مجاور آن و ایمنی در کار است که مجریان پروژه همواره با آن درگیر هستند.

دستگاه‌های سنگ‌بری ساختمانی با طراحی نوین و منحصربه‌فرد جایگزین مدرن، دقیق و بروز تری برای ابزارهای سنتی برش سنگ مثل فرزها و دستگاه‌های برش قدیمی هستند، تا تمامی چالش‌های مهم ذکر شده از دید سازندگان و مجریان پروژه‌های ساختمانی و استادکاران سنگ و نما را مرتفع نمایند.

امروزه دستگاه سنگ‌بری یکی از ابزارهای مرسوم در صنعت ساختمان است و در حقیقت یک ماشین بزرگ و قدرتمند است که می‌تواند انواع عملیات موردنیاز استادکاران و مجریان ساختمانی را روی سنگ‌های سخت و مقاوم انجام دهد.

 موارد استفاده و کاربرد دستگاه سنگ‌بری:

45

دستگاه سنگ‌بری حرفه‌ای در تمامی پروژه‌های ساختمانی و عمرانی قابل‌استفاده است.

 این دستگاه‌ها با تعویض پولکی صفحه برش، قابلیت نصب ۲ یا چند صفحه برش را دارند. کاربرد نصب دو صفحه برش برای ایجاد شیارهای موازی و مضاعف برای موارد خاص است.

 از جمله استفاده‌کنندگان دستگاه سنگ‌بری ساختمانی می‌توان به:

اشخاصی که سازنده و مجری انواع پروژه‌های مسکونی یا عمرانی هستند.

 استادکارانی که در زمینه‌های سنگ‌کاری و نماکاری ساختمان و مجریان پروژه هستند.

 استادکاران کاشی و سرامیک و مجریان طراحی‌های داخلی ساختمان هستند.

تولیدکنندگان انواع روشویی‌های کلاسیک و مدرن سنگی و سرامیکی.

صاحبان کارگاه‌های سنگ‌بری و فروشگاه‌های سنگ‌های ساختمانی.

 کسانی که اسلب‌های سنگ بسیار مرغوب، زیبا، کمیاب و گران‌قیمت را ارائه می‌دهند

نام برد که در سال‌های اخیر و تا قبل از استفاده از دستگاه سنگ‌بری ساختمانی با مشکلات زیادی برای برش دقیق متریال سنگی مدنظر خود مواجه بوده‌اند.

حذف گردوغبار حاصل از برش:

دستگاه‌های سنگ‌بری مجهز به سیستم پاشش آب، به‌صورت کامل از ایجاد گردوغبار در محیط هنگام برش سنگ و سرامیک جلوگیری می‌کنند و این مکانیزم موجب خنک‌کنندگی و طولانی‌تر شدن عمر صفحه برش خواهد شد.

حرکت دقیق و روان هنگام برش:

دارابودن مکانیزم حرکتی مهندسی شده با استفاده از قطعات استاندارد و دقیق که موجب حرکت روان کشویی دستگاه و انجام برش به شکلی کاملاً دقیق و بدون خطا خواهد شد.

مجهز به الکتروموتور پر قدرت:

 که باقدرت بسیار بالاتر از فرزهای دستی سنگ‌بری، امکان برش و ابزارزنی انواع سنگ و سرامیک ساختمانی با ضخامت و سختی‌های متفاوت را فراهم آورده و آلودگی صوتی کمتری نسبت به فرز دستی سنگ‌بری ایجاد می‌کند.

استقرار و چسبندگی کامل قطعه کار هنگام برش:

مجهز بودن به سینی و میز کار که باعث استقرار و چسبندگی کامل و عدم لرزش قطعه کار می‌شود تا برش به شکلی دقیق‌تر در اندازه مدنظر صورت گیرد و باتوجه‌به نوع و جنس قطعه کار، سینی‌های میز کار دستگاه‌های سنگ‌بری در دو نوع فلزی و چوبی هستند.

قابلیت انجام فرم‌های مختلف برش:

دستگاه سنگ‌بری ساختمانی قابلیت انجام انواع برش‌های عمودی، فارسی، لچکی، زاویه‌دار، پخ‌زنی و چفت زنی و مخصوصاً ابزارزنی سنگ و سرامیک را دارد.

 

2f7dfb0f-4582-4fd2-95fb-5e9e20a98cf8

جابه‌جایی و نصب و راه‌اندازی آسان و سریع:

 دستگاه سنگ‌بری ساختمانی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌راحتی بین پروژه‌ها و کارگاه‌های ساختمانی قابل‌جابه‌جایی و نصب راه‌اندازی باشند.

تجهیزات برش دقیق: دستگاه سنگ‌بری ساختمانی حرفه‌ای برای انجام تمامی فرم‌های برش و ابزارزنی به شکلی کاملاً دقیق، به تجهیزاتی مثل قرار ثابت، قرار متحرک و نقاله متحرک مجزاست که با استفاده از قرار متحرک می‌توان برش‌هایی با اندازه‌های یکسان در تعداد بالا ایجاد کرد.

عمر مفید و طولانی:

دستگاه سنگ‌بری ساختمانی برای استفاده‌های طولانی‌مدت طراحی شده است و در صورت مراقبت، نگهداری و استفاده اصولی از آنها سال‌ها قابل‌استفاده خواهند بود.

صنایع ایلیاکو| تولیدکننده دستگاه‌سنگ‌بری ساختمانی

درگذشته دستگاه های سنگبری ساختمانی تنها در کشورهای اروپایی طراحی و تولید می‌شدند.

 هم اکنون بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات برش سنگ و سرامیک ساختمانی در ایران صنایع ایلیاکو است که با بیش از ۴ دهه سابقه فعالیت در این صنعت، همواره بر آن بوده است تا با تأمین کیفیت ابزارآلات حرفه‌ای، در جهت بهبود و تسریع روند انجام پروژه‌ها برای استفاده‌کنندگان گام بردارد و دستگاه سنگ‌بری ساختمانی را به شکلی بی‌رقیب در کیفیت و دقت عملکرد، طراحی و تولید نماید.

پایان رپرتاژ آگهی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا