کارگری

کشته شدن یک قاچاقچی مواد مخدر در درگیری مسلحانه یاسوج

کشته شدن یک قاچاقچی مواد مخدر در درگیری مسلحانه یاسوج

سیدجواد هاشمی مهر در گفت و گو با کا 118 از یاسوج گفت: یک نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در درگیری مسلحانه با ماموران نیروی انتظامی در ارتفاعات سرنجل کل بویراحمد کشته و یک نفر دیگر همچنان متواری است.

وی با بیان اینکه تعقیب و گریزها برای دستگیری قاچاقچی دیگر ادامه دارد، اظهارداشت: ۲ نفر از قاچاقچیان در همان ابتدای درگیری  دستگیر شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ نفر ماموران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با قاچاقچیان مسلح به شهادت رسیده‌اند.

هاشمی مهر افزود: شهید درخشان فر و شهید امینی دو شهید درگیری مسلحانه امروز نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر هستند.

وی از مجروح بودن یکی از ماموران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این درگیری هم خبرداد و خاطرنشان کرد: سرهنگ تقوی در این درگیری مجروح که مداوای پزشکی او در بیمارستان یاسوج درحال انجام است.

 به گزارش کا 118، شهید درخشان فر و شهید امینی هر دو از فرزندان روستای آبسردان بخش لوداب شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.


شهید علی امینی


شهید سیروس درخشان‌ فر

 

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا