فرهنگ و هنر

یادواره‌های شهدا بیش‌تر به منظور تذکر و یادآوری سیره شهداست

کا 118/قم استاندار قم گفت: یکی از میدان‌های مشترک شهدا کربلا و شهدای انقلاب اسلامی ایمان به خداوند است.

سیدمحمدتقی شاهچراغی شامگاه گذشته ۶ شهریورماه در برنامه یادواره شهدای کارمند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدای عزیز در استمرار حرکت شهدای کربلا حرکت کرده و راه آن‌ها را ادامه دادند.

وی با بیان اینکه اگرچه میدان‌های مبارزه و جغرافیای آن تغییر پیدا کرده است، مطرح کرد: شهید فخری زاده به واسطه تلاش‌های علمی که در مسیر رشد و تعالی کشور داشته است ترور شده و به شهادت رسید.

استاندار قم با اشاره به اینکه شهید رکنی زاده نیز در حفاظت از حریم خانه خدا به شهادت رسیدند، عنوان کرد: میدان می‌تواند متفاوت باشد اما الزاماتی که موجب می‌شود یک نفر به شهادت برسد، تفاوتی ندارد.

وی ادامه داد: یکی از میدان‌های مشترک شهدا کربلا و شهدای انقلاب اسلامی ایمان به خداوند است.

شاهچراغی با اشاره به اینکه ایمان به خدا سنگ بنای تمام خوبی‌ها است، تصریح کرد: زمینه نزدیکی به خداوند و رقم زدن بستر جاودانگی تنها با ایمان به خداوند حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه ایمان به خداوند، بخشندگی، کرامت و سخاوت می‌آورد، یادآور شد: شهدا نماد ما هستند و ما نیز وظیفه داریم ایمان به خداوند را همیشه و در همه حال داشته باشیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا بیش‌تر به منظور تذکر و یادآوری سیره شهدا است، بیان کرد: ویژگی‌های آن چیزی است که به انسان عزت و ماندگاری می‌دهد.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا