فرهنگ و هنر

«آزادی مشروط» ده‌نمکی با آبان می‌آید +فیلم

به گزارش کا 118، آزادی مشروط سریالی است که در تقدیر از پرستاران در زمان کرونا ساخته شده است و پرستاران را در کنار رزمنده‌های جنگ قرار داده و مانند بقیه کارهای ده‌نمکی این اثر کمدی تراژدی است. 

 بخش زیادی از فیلمبرداری سریال که تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده مسعود ده‌نمکی است در بیمارستان امام خمینی(ره) کرج  انجام شده و یک تیم فنی پزشکی در کنار گروه بازیگری حضور داشتند تا بتوانند تصویر را بدون خطای پزشکی به تصویر بکشند.

در این سریال بیش از ۵۰ بازیگر همچون علیرضا استادی، سروش جمشیدی، علی مشهدی، حسین رفیعی، شهین تسلیمی، حوریه مقدم، مریم کاویانی، هلیا امامی، پوراندخت مهیمن، بهنوش بختیاری، پرویز فلاحی‌پور، مهران رجبی، نیماشاهرخ شاهی، رامین راستاد، کاوه سماک‌باشی، حدیثه تهرانی، صهباشرافتی، افشین سنگ چاپ، فرج الله گلسفیدی، لیلا بوشهری، اکبر رحمتی، شهاب عباسی، محمدرضا رهبری، مجید شهریاری، ساقی زینتی، سیدمسعود حسینی، بابک افرا، فریبا ترکاشوند، عباس محبی، سامان گوران، مجیدقادری، مریم کریم‌زاده، علی معصومی، ژاله درستکار، ملیکا متولی‌پور، سوگل قربانی و پرنیا کربلایی‌زاده هنرنمایی می‌کنند.

فیلمبرداری سریال آزادی مشروط با مدیریت فرشاد گل سفیدی به پایان رسید. نگارش این اثر که با محوریت مصایب تلخ و شیرین پرستاران و نیروهای جهادی دوران کرونا است برعهده کریم خودسیانی و شهاب عباسی بود.

دستیار یک گروه کارگردانی فرید کلهر بود و مجید تاج بخش و صبا رجبی در کنار او فعالیت می‌کردند. دستیاری کارگردان در بخش بیمارستان و درمان را حوریه مقدم برعهده داشت.

دیگر عوامل عبارتند از: مدیر پروژه: مهدی سلطانی، مدیر تولید: امیر ابراهیمی، برنامه‌ریز: امیربهزاد چوپانیان و …

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا