فرهنگ و هنر

با «اختاپوس» جام جهانی را پیش‌بینی کنید و جایزه بگیرید

به گزارش کا 118، مسابقه پیش بینی اختاپوس در دو قالب تلویزیونی و اینترنتی با همکاری تلوبیون و شبکه ورزش برگزار می‎‌شود. اهالی ورزش و هنرمندان در برنامه تلویزیونی با اجرای رسول مجیدی پیش بینی خودشان را انجام می‌دهند و بینندگان شبکه ورزش نیز با مراجعه به سایت تلوبیون می‌توانند دست به پیش بینی بزنند. این برنامه به یاد اختاپوسی که در مسابقات سال ۲۰۱۴ نتایج را درست پیش‌بینی می‌کرد، اختاپوس نامگذاری شده است.

جوایز نفیسی می‌دهیم

پوریا ملک آبادی، تهیه‌کننده برنامه جام ۲۲ در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون کا 118، با اعلام این خبر که هر روز با کارشناسان، سرمربیان و مردم بازی پیش بینی را برگزار می‌کنیم گفت: درباره جزییات جوایز و تعدادش منتظر خبر اسپانسر برنامه هستیم. ولی مطمئن باشید که جایزه این بخش نفیس است. چون مسابقه به صورت امتیازی است، اسامی برندگان روز آخر و پس از مشخص شدن قهرمان جام اعلام می‌شود.

وی با بیان این که مهمان هایی از خارج از کشور هم در برنامه شرکت می‌کنند گفت: از برخی شرکت کنندگان مثل علی پروین و امیر قلعه نوعی هم خواسته‌ایم که به صورت افلاین (غیر حضوری) نظراتشان را بگویند. چون به دنبال ایجاد تعامل با مخاطب هستیم این مسابقه برایمان اهمیت زیادی دارد. محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان و  رضا چلنگر، مترجم مربیان کروات فوتبال ایران از جمله افرادی هستند که در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

با «اختاپوس» جام جهانی را پیش‌بینی کنید و جایزه بگیرید

به گزارش کا 118، پیش بینی اینترنتی مسابقه اختاپوس در دو بخش تک به تک و تاکاپ انجام می‌شود. تک به تک شامل پیش‌بینی دقیق تمام مسابقه های جام جهانی است که هنوز فعال نشده است. در بخش تاکاپ که از دو روز پیش فعال شده پیش‌بینی مسیر جام جهانی از گروهی تا فینال صورت می‌گیرد. شرکت کننده تیم‌های صعود کننده از هر هشت گروه را مشخص و در ادامه حدس می‌زند که در مراحل حذفی و فینال چه اتفاقی می‌افتد. در این قسمت شرکت کنندگان می‌توانند سه بار شانس خودشان را امتحان کنند.

در بخش بازی تک به تک تمام شرکت کننده ها باید نتایج تمام ۶۴ بازی را پیش بینی کنند. حدس نتیجه درست ده امتیاز دارد و به کسانی که نتیجه را با تفاضل گل درست پیش بینی کنند هفت امتیاز تعلق خواهد گرفت. حدس برد و باخت و مساوی پنج امتیاز دارد و پیش بینی غلط شامل ۲ امتیاز می‌شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا