فرهنگ و هنر

برگزاری سومین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری در ایران در اسفند ۱۴۰۱

به گزارش کا 118، پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی پس از گذشت سه سال تاب‌آوری کسب و کارهای صنعت گردشگری در مواجهه با بحران کرونا، سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری را در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.

ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌های حوزه گردشگری،‌ تشویق بنگاه‌ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبودو اجرای پروژه های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توام با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه‌های گردشگری اهداف اصلی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری عنوان شده است.

ارج نهادن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور صنعت گردشگری و به رسمیت شناختن بهترین سازمان‌ها اعم از  خصوصی، دولتی یا غیر انتفاعی در زمینه گردشگری از دیگر اهداف این رویداد در صنعت گردشگری است.

برگزاری این جایزه با بهره‌گیری از مدل‌های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان‌های گردشگری ایجاد می‌کند تا پیشرفت‌ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه‌گیری کند.

آیین اختتامیه این برنامه و اهداء جوایز به شرکت کنندگان در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان و فعالان حوزه گردشگری برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پارک ملی علوم ، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی مراجعه کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا