فرهنگ و هنر

بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بوته نقد

به گزارش کا 118از روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه، در سلسله نشست های «فیلم و گفت‌وگو» فرهنگسرای رسانه به نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی پسران دریا می‌پردازد.

فیلم سینمایی پسران دریا در دو اپیزود در جنوب و شمال کشور به بررسی زندگی دو نوجوان می‌پردازد که برای هویت یابی خوی  و فرار از مشکلات موجود، تقلا می‌کنند و ناخواسته به دنیای بزرگترها ورود می‌کنند.

فیلمنامه این فیلم را افشین هاشمی و حسین قاسمی جامی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و تهیه‌کنندگی آن را نیز بهروز نشان بر عهده داشته است؛ پسران دریا به عنوان بهترین فیلم چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان شناخته شده است.

این فیلم ششمین فیلم افشین هاشمی از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است که در بخش غیررقابتی هفدهمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان بوسان کره جنوبی به نمایش درآمده است.

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی پسران دریا با حضور افشین هاشمی کارگردان و بازیگر، مونا فرجاد بازیگر نقش اصلی داستان و تهیه‌کننده فیلم بهروز نشان و محسن سلیمانی فاخر به عنوان منتقد و مجتبی برزگر به عنوان کارشناس مجری روز دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه ساعت ۱۵ در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا