فرهنگ و هنر

تشکل‌های شاهد و ایثارگر حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کردند

به گزارش کا 118، در این بیانیه آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه کور تروریستی تکفیری‌های وهابی مورد حمایت آمریکا و آل سعود در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) نشانهٔ یأس و استیصال و درماندگی دشمنان اسلام و انقلاب و ایران است. این مزدوران استکبار جهانی و دولت‌های رو به زوال منطقه به منظور انتقام‌گیری از ملت شریف ایران دست به این اقدام تروریستی زدند که البته این توطئه شوم نیز شکست خواهد خورد.

قساوت و ددمنشی این جنایت‌پیشگان با ریختن خون کودکان و فرزندان این ملت بار دیگر گواهی بر پوچ بودن مدعیان حقوق بشر را عیان ساخت ملت شهیدپرور ایران اسلامی بداند قطره‌قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آنها در گرفتن انتقام از دشمنان قسم خورده و پلید است.

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و ایادی سرسپرده هیچگاه تحمل مقاومت و ایستادگی ملت‌های آزادی‌خواه و مستقل جهان را نداشته است و همواره امنیت و انسجام درونی ملت‌های آزاده را با برنامه‌های ناجوانمردانه و خبیثانه خویش هدف قرار داده‌اند. بدون تردید و به برکت خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید گرانقدر میهن اسلامی این حمله وقیحانه منجر به اتحاد و انسجام هرچه بیشتر آحاد ملت شریف ایران می‌شود و کوچکترین خللی در اراده آهنین این ملت بزرگ در پی گیری آرمان‌های انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت زائران حرم مطهر شاهچراغ را به پیشگاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و مردم قهرمان شیراز تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای شهدای این حادثه تروریستی همنشینی با سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش و برای مجروحین عزیز این حادثه شفای عاجل مسئلت می‌نماید.

همچنین از مردم شهیدپرور ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم بزرگداشت شهدای این حادثه تروریستی ضمن ادای احترام به مقام شامخ آن راست‌قامتان جاودانه تاریخ، بار دیگر انزجار خود را از این‌گونه اقدامات تروریستی و وقیحانه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی اعلام نمایند.
 

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا