فرهنگ و هنر

سردار سلامی: انقلاب با شرارت معدودی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد دید

به گزارش کا 118، سردار سرلشکر حسین سلامی روز شنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع)  اظهار کرد: درود خداوند بر مردمی که با وضو در آستانه نماز مهیا برای نشان‌دادن بندگی و ارادت به پیشگاه باعظمت الهی جان شیرین خود را برای اثبات یک حجت بزرگ، یک دلیل آشکار، یک بحران قاطع به جهان در طبق اخلاص نهادند و به پیشگاه الهی تقدیم کردند. 

ای کاش ظهر عاشورا شما بودید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: درود خداوند بر مردم شیراز؛ ای کاش ظهر عاشورا شما بودید؛ اگر شما به همین اندازه بودید. امام حسین (ع) در قتلگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی توانست دستان ابوالفضل (ع) را قطع کند.

سردار سلامی بیان کرد: اگر شما  بودید علی اصغر (ع) تشنه با تیر سه شعبه روی دستان پدر شهید نمی‌شد. شما آن روز نبودید اما امروز هستید. ؛ شما اگر در صحنه عاشورا بودید هیچ فرزندی از فرزندان اهل بیت(ع) به اسارت نمی‌رفت. کاروانی به شام نمی‌رفت. اما امروز هستید؛ شما امروز  امام‌ مسلمین و فرزند رسول خدا را در میان قلب‌های خود گرفته‌اید. در حالی که تیرهای بلا از اقصی نقاط جهان شیاطین می آید ،  وجود نازنین آن مرد بزرگ  که در قلب میدان جهاد ایستاده است و برای این ملت سعادت، شکوه، امنیت، پیشرفت، درخشش سرافرازی به ارمغان می‌آورد را صیانت می کنید. شما در کنار امام‌تان ایستاده‌اید.

می خواهند سیمای درخشان جامعه را تیره نشان دهند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این چهره شیراز واقعی است؛ امروز ماهواره‌ها ببینند، آمریکایی‌ها، انگلیسی ها صهیونیست‌ها سعودی‌ها و رسانه‌های دروغ پراکن و فتنه انگیز آنها که شرارت ترویج می‌کنند و می خواهند سیمای درخشان جامعه را تیره نشان دهند اگر کمی انسانیت و مردانگی دارید از آسمان شیراز را ببینند ، این شیراز واقعی و ایران واقعی است،  انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعداد معدودی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد دید.

این خبر در حال تکمیل شدن است…

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا