فرهنگ و هنر

لزوم تبادل تجربیات اعضای اوآنا برای توسعه فعالیت‌های خبرگزاری‌های آسیایی‌

به گزارش خبرنگار کا 118، «علی نادری» در دیدار با«توشی‌ میتسو ساوایی» مدیر اجرایی خبرگزاری کیودو ژاپن درحاشیه هجدهمین مجمع عمومی اتحادیه خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه در تهران  اظهار داشت:رسانه‌ها محور اطلاع‌رسانی و ابزار آگاهی‌بخشی به افکارعمومی هستند اما نظام رسانه‌ای غربی به‌دنبال تحریف واقعیت‌هاست.

وی در ادامه همکاری راهبردی رسانه‌های مستقل را قوی‌ترین عامل در شکستن این فضا و اتحادیه‌ اوآنا را بستری برای شکل‌گیری این همکاری‌ها دانست.

مدیرعامل کا 118خبرگزاری کیودو را از رسانه‌های موفق دانست وگفت:خبرگزاری کیودو را مهم و اثرگذار می‌دانیم و علاقمند افزایش همکاری با آن هستیم.

نادری‌ بر ارتقا و به‌روزرسانی تفاهم نامه همکاری کا 118و کیودو تأکید کرد و بهره‌گیری‌ از تجربیات کیودو برای توسعه فعالیت‌های خبری کا 118را مغتنم دانست.

«توشی‌ میتسو ساوایی» از میزبانی‌ و تلاش های مدیریت خبرگزاری جمهوری اسلامی برای برگزاری مجمع عمومی اتحادیه اوآنا در تهران‌ قدردانی کرد و این نشست را نقطه عطفی در فعالیت‌های خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه‌ در دوران پساکرونا دانست.

وی با اشاره به روابط تاریخی ایران و ژاپن و تعامل خوب رسانه‌های دو کشور، بر آمادگی کیودو برای گسترش همکاری‌هایش با کا 118تأکید کرد.

هجدهمین اجلاس اوآنا از دیروز در تهران آغاز شده بود و عصر امروز با واگذاری ریاست آن به کا 118و صدور بیانیه ای به پایان رسید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا