فرهنگ و هنر

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «چهارگفتار» برگزار می‌شود

به‌همت اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «چهارگفتار» اثر آیت الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش کا 118، به همت اداره کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «چهارگفتار» اثر آیت‌الله‌ العظمی سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظه‌الله تعالی از 27 شهریور تا 12 مهر برگزار می‌شود.

کتاب «چهارگفتار» شامل چهار سخنرانی آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی است که با توجه به موضوع مشترک تمامی آن‌ها یعنی تبیین و تحلیل زمینه‌ها و عوامل مؤثر در بروز حادثه‌ عاشورای سال شصت و یک هجری قمری در کربلا به صورت مجموعه منتشر شده است. در تمامی گفتارهای چهارگانه هدف از این مباحث، توجه دادن جامعه‌ اسلامی به عوامل بروز انحراف جامعه‌ صدر اسلام به‌منظور جلوگیری از تکرار فاجعه‌ عاشورا در دوران معاصر است.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند از 12 تا 23 شهریور به سایت nehzatepishraft.ir  مراجعه کرده و یا عدد 7 را به سامانه 50001326 ارسال کنند.

لازم به ذکر است، فایل PDF کتاب پس از ثبت نام به صورت رایگان ارسال خواهد شد. زمان قرعه‌کشی و اعلام نتایج، 23 مهر همراه با اعطای جوایز ارزنده به برندگان مسابقه خواهد بود.

انتهای پیام

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا