فرهنگ و هنر

۱۲ بسته آموزشی و پرورشی ویژه نوجوانان رونمایی شد

به گزارش کا 118، آئین رونمایی از محصولات تربیتی و آموزشی ویژه نوجوانان امروز/سه شنبه/ در خانه کتاب و ادبیات ایران رونمایی شد؛ ۱۲ محصول مذکور شامل ۱۱ مجلد، مولتی مدیا و یک بازی و گیم بورد تخصصی است.

همچنین ۶ هزار صفحه مولتی مدیا در این رابطه توسط مؤسسه های قرآن و عترتِ طاها و رشد پویای نجات تولید و کتاب های این مجموعه نیز توسط انتشارات دلیل ما منتشر شده است.

کتاب چند رسانه ای “دو امتحان” مجموعه ای ۵ جلدی از آموزش احکام شرعی بوده که در قالب ۳۵ داستان دنباله دار و به صورت طنز تولید شده است.

کتاب چند رسانه ای “و ناگهان طلوع…”، “هرچه می خواهی گناه کن”، “ماه نو کلام نو”، “بازی رومیزی نجات” و “اخلاق خودمانی” از دیگر محصولات رونمایی شده است.

علیرضا مهدوی شاهرودی مدیرعامل مؤسسه‌ی قرآن و عترت طاها در این آئین به خبرنگاران گفت: در این مجلدها یک مدل تربیتی و آموزشی برای عموم جامعه تعریف و به رشته تحریر درآمده است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ سال از عمر موسسه می گذرد و محتوای نسبتا مفصلی در حوزه تربیت دینی به رشته تحریر درآمده است و برکات آن را امروز در مدارس و پایگاه های تربیتی و آموزشی می بینیم.

مهدوی با اشاره به اوضاع کنونی جامعه و اتفاقات و نارامی های اخیر، گفت: در مقابل این حوادث سه رویکرد وجود دارد، اعتراضی، انفعال و مسئولانه.

وی خاطرنشان کرد: ما سعی کرده ایم در مقابل مسائل منفعل نباشیم و رویکردی مسئولانه داشته باشیم؛ امروز نیز از بیش از ۲ هزار صفحه موضوعات آموزشی و تربیتی رونمایی می کنیم.

۱۲ بسته آموزشی و پرورشی ویژه نوجوانان رونمایی شد

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا