کارگری

برگزاری رویداد «خانواده و فرهنگ عامه» در طول سال جاری

برگزاری رویداد «خانواده و فرهنگ عامه» در طول سال جاری

به گزارش کا 118، فرناز هوشیار پارسیان درباره جزئیات برگزاری رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه اظهار کرد: این کلان رویداد محصول تلاش‌ جمعی دستگاه‌های فرهنگی، نوآوران اجتماعی و متخصصین حوزه خانواده و فعالین مردمی است.

وی توضیح داد: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به عنوان محور اصلی، این رویداد ملی را  با همکاری دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف از جمله شورای فرهنگ عمومی و ستاد ملی زن و خانواده، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات، سازمان محیط زیست، شهرداری تهران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان مالیاتی کشور و در کارگاه‌هایی با موضوع رسانه خانواده، مدیریت خانواده، موفقیت خانواده، مد و سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرهنگ و میراث ناملموس، بازی و اوقات فراغت خانواده ،سفره خانواده، محیط زیست و خانواده، سلامت، جمعیت و نشاط خانواده در ابعاد ملی و بین‌المللی برگزار می‌کند.

مشاور و دستیار اجرایی معاون رییس جمهور و دبیر رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه، با بیان اینکه فرهنگ عامه و عمومی باید بزرگترین دستیار خانواده ایرانی باشد، افزود: طبعا در این راستا، بُعد رسانه‌ای این رویداد و تولید محصولات رسانه‌ای بسیار مهم است، از همین روی یکی از بخش‌های جشنواره، رسانه و خانواده است.

هوشیار پارسیان معتقد است: رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه بزرگترین رویداد فعلی فرهنگی خانواده در کشور است که به مدت یکسال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بازخوانی فرهنگ خانواده ایرانی و احیاء هویت اصلی خانواده ایرانی اسلامی و توجه به زیست بوم خانواده در بستر حکمرانی و  آموزش از طریق تولید محتوای رسانه‌ای آغاز مسیری برای ایجاد لحظات و خاطرات خوب برای خانواده‌ها در طبقات اجتماعی مختلف است که به واسطه توجه به این موضوعات رقم خواهد خورد. در واقع این‌ها موضوعات مهمی هستند که گاهی اوقات مورد غفلت واقع شده است‌.

بنا بر اعلام روابط عمومی و اطلاع‌رسانی رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه، وی در پایان سخنان خود افزود: ما در این رویداد قرار است سکویی برای شناسایی، ارتقاء و حمایت از زیست بوم خانواده ایرانی و روایتگر پیشرفت خانواده و نقش آن در جامعه، مبتنی بر الگوی خانواده ایرانی اسلامی به جهان باشیم؛ امیدوارم با همراهی خانواده‌ها و فعالان فرهنگی و اجتماعی، شاهد یک رویداد جمعی در ابعاد جهانی باشیم.

انتهای پیام/

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا